Uncategorized

A gépjárművédelemről…

Vannak az “olcsóbb” kategóriás gépjárművédelmi rendszerek. Egyszerű, gyors utastéri beszerelés 1-2 óra és kész. Szokásos blokkolási pontokat alkalmazva önindító, gyújtás, üzemanyag pumpa. Ezek minősége nem hozza a várt eredményt. Egy szaktudás nélküli ember is könnyedén észreveszi hogy hol történt a beavatkozás és ha még minimális elektronikai ismeretekkel is rendelkezik akkor másodpercek alatt elintézi a lopásvédelmi rendszert ami valljuk be nem nagy teljesítmény.

Vannak a közép kategóriás gépjárművédelmi rendszerek.Ők is az utastérbe szerelt termékek de itt már a szerelők ügyeskednek, elrejtenek, szépítenek. Nem esik az ölünkbe semmi ha leszereljük a burkolatot első ránézésre nem is történt beavatkozás. De ha egy kicsit jobban megnézzük “befekszünk” észrevehető hogy van ott egy két nem odavaló eszköz ami utólag került beépítésre. Tolvajunk hamar észre veszi mi az ami nem oda való, rövid időn belül kiköti lopásvédelmi rendszerünket és autónknak végleg búcsút mondhatunk.  Szokásos blokkolási pontokat alkalmazva önindító, gyújtás, üzemanyag pumpa.

 

Aztán vannak a már komolyabb felső kategóriás gépjárművédelmi rendszerek. Ezek igen csak megnehezítik a tolvaj dolgát. Jó pár órás sablon szerelés. Meg van a leírás egy azon autó típusba mindig ugyan oda. Motortérbe épített rendszer, ott is blokkolnak és az eszközeiket motortérzár alkalmazásával védik. De ezek mind egytől egyig nagy, designos kialakítású lopásvédelmi készülékek. Nem jól elrejthetők a motorháztetőt nagy nehézségek árán felnyitva azonnal szembetűnik a rendszer. Hozzáértő hamar leköveti és kiiktatja. Ezek kikötési ideje már már eltántorítja a gyengébb tudású gépkocsi tolvajokat, de akik régóta, komoly szaktudással vállalják ezt a fajta pénz kereseti lehetőséget nem fogják ott hagyni a kiszemeltet.

 

Ezen okok miatt célszerű több különálló gépjármű védelmi eszközt beépíttetni. Nagyjából mindenből egyet persze különálló rendszerként. Utastérbe sosem szabad a fő lopásvédelmet szerelni. Akár egy egyszerűbb riasztó, gps-gsm, váltózár az mehet oda. Az utastérbe szerelt eszközök rövid időn belül kiköthetők, de tökéletesek időhúzásnak. Elmegy vele párperc. És az autó még mindig nem indul, mert a lényeg nem az utastérben van. Hanem a motorháztető alatt, ami persze nem nyitható. Itt már valószínűleg ott hagyják szeretett autónkat. Bizonyos esetekben ha “ritka autónk van” és márpedig az kell akkor tovább szerelnek. Flexel, pajszerral esnek a géptetőnek,majd ha az ki is nyílik, ” az elöl hagyott” védelem már nem is védelem.

 

Egy rejtett SiSec lopásvédelmi eszközt megtalálni nem lesz egyszerű. Kicsi, sötét és szinte bárhová elrejthető, vezetékei a gyári kábelkötegekben rejtőznek melyek szabad szemmel nem láthatók és csak bontással felfedhetők. Mire a motortérben való keresésig eljutnak sok sok értékes perc eltelt már, ami egyre nagyobb kockázatot jelent. És az autó még mindig nem indul. Nehéz lesz….

 

SiSec gépjárművédelem mert nincs elem ami lemerül

SiSec gépjárművédelem mert a készülék rendkívül kis mérete miatt számtalan helyre elrejthető. Szakavatott szemek elől is tökéletesen rejtve marad.

SiSec gépjárművédelem mert az eszköz vezetékeit a gyári kábel kötegbe építjük. A vezetékelése is láthatatlan marad.

SiSec gépjárművédelem mert több blokkolási pontja van

SiSec gépjárművédelem mert kiemelt figyelmet fordítunk a lopásvédelmi eszköz védelmére is. Mindig egyedi helyre kerül beszerelésre, hozzáférhetetlen módon

SiSec gépjárművédelem mert az ára jóval alul marad a neves cégek lopásvédelmi rendszereitől

 

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük